Никога не забравяй, че усмивката е по-силна от всяка социална мрежа*

Александър Кръстев е   победителят в категория ПР студент на годишните награди Приз 2010! Има ли човек от екипа ни, който не знае тази новина?! Убедена съм, че няма.

На тези, които не бяха в залата вчера, искам да споделя, че когато той благодари на целия екип на “Аз чета”, аз се почувствах ценна. Вече година градим този сайт по трохичка и успяхме да създадем медия, както Алекс обича да го нарича. И вчера главният ни редактор получи заслужена награда за труда си.

Книгата, която обиколи толкова офиси и за която са чували всички, получи награда. Но аз си давам сметка, че книгата е една стотна от целата дейност на Алекс. Знам колко е луд животът, който може да води един студент и PR, и как непрекъснато имаш нови и нови ангажименти. Това, че той намери време, за да напише тази книга, е достойно не за една награда, а за много.

„Искам да отбележа, че на най-младия победител, пляскате най-силно”, каза водещият и беше именно така. Всички бяха горди с Алекс и всички искрено се радваха на тази победа. Защото в живота трябва да знаем, че трудът ни е оценяван и да получаваме тези малки радости. Вчера PR светът в София оцени труда на един искрен и силен човек и това беше хубаво.

Хубавото е и че откакто взе статуетката, редакторът ни не спира да повтаря, че тя е обща победа, че това е НАША ПОБЕДА. И макар не съм помагала в редакцията, както Люси Сетиян, нито съм извършила каквато и да е било друга дейност по книгата, аз наистина усетих тази награда и като моя. Празнувах двойно вчера и като член от екипа на агенцията си, която също беше наградена, и като член от екипа на Аз чета.

И беше хубаво, много хубаво. Тенкс ту ю, Алекс!

*Така надписа Алекс моя електронен вариант на „LinkedIn – социално контакти в полза на бизнеса”

Leave a Reply

