Нощен ангел


Всеки може да има ангел-хранител, но само аз имам мой Нощен Ангел. Той дойде една нощ и ме спаси. Спаси ме от мен самата. Взе това което имах и ми подари нещо ново. Без да знае, без да подозира, че гради нещо без и една капка усилие. Освен тази, да натисне газта и да спре колата под прозорците ми.

Защо нощен? И аз все се питам, защо остана само нощен. Може би, защото тогава сме различни. Не се страхуваме да покажем нещо от себе си или просто защото на тъмно се лъже по-лесно. Защото тогава дори най-големите нехранимайковци стават най-загрижени, а най-обикновените хора – вълшебници. Защото тогава плачем по-силно, смеем се по-искрено и се целуваме по-нежно. Защото тогава помним по-малко, знаем повече и мечтаем по-смело. Нощта е част от теб, защото не си обикновен, а Нощен ангел. Понякога идваш да ме спасиш, но това е само нощем. И само когато имам наистина голяма нужда от това.

Днес имам.

А ти … Ти ще дойдеш ли?…

2 thoughts on “Нощен ангел

  1. аз го нарисувах обаче стана по различно но твоето е по хубаво браво аз съм на 10 ти на к0лко си >?

Leave a Reply

