Нямате уважение към себе си, СУ! Нямаш уважение към студентите си, България!

Много се извинявам, но това е свинщина! Разбрахте ли, СУ, вие сте свине!

Наистина се извинявам за това свое изказване пред читави хора, които принадлежат към тази институция и пред себе си за това, че ми се налага да говоря такива неща. Но според мен фактът че студентите вече 9-ти ден си топлят вода с бързовари е унизителен. Не за тях, а за вас!

Не разбирам как искате да възпитавате здраво, уравновесело и уверено в себе си и в способностите си общество, когато всеки студент от момента, в който прекрачи прага на университета (тук визирам държавните висши учебни заведения) да бъде подлаган на систематичен психически тормоз и унижения.

Няма да забравя диалога с първата ми съквартирантка:

Аз: “Дани, а какво е това?”

Дани: “Това е обходен лист.”

Аз: “Ъъъъ?”

Дани:”Ами там се вписва инвентара на стаята и неговото състояние – изгубен, счупен и т.н.”

Т.е. аз от самото начало съм възприемана като някакъв безрезервен вандал, който идва да руши и краде покъщнината на сроените през 40-те години общежития. То не стига че те са полу-гета, гъмжащи с хлебарки, дървеници и кърлежи, не стига, че всичко е полу-счупено, полу-капещо, полу-разкърнето и че хубавата баня е празник и причина за завист от целия етаж, ами на всичкото отгоре ТИ си ВИНОВЕН за това!

Но не това не е всичко. Не стига че те унижават с нелепи процедури, със заплахи  от гонене и абсолютно неподходящо за живеене пространство, с което трябва да се примири всеки първокурсник, ами сега и няма топла вода вече 9-ти ден!!! Аз си имам. В апартамента, за който отиват 55% от заплатата ми, но Бога ми, яд ме е! Яд ме е, защото студентът не е заслужил това унижение, той не е заслужил да бъде третиран като куче, което само пие и затъпява от ден на ден. Яд ме е, защото утре тези хора ще спрат да се ядосват и ще свикнат с това че нямат елементарни условия за живот, нямат капка уважение от другите и нямат сили да се борят за тях.

А вие от СУ … Не ме интересува кой на кого дължи пари! Кой е прав, кой е крав! Как можете да оставите цял един квартал с леденостуден душ?!! Не знам кой не си в свършил работата, но съм убедена, че този някой се къпе с топла вода след работа и не студува в знак на солидерност. А много ми се иска това да се случи!

One thought on “Нямате уважение към себе си, СУ! Нямаш уважение към студентите си, България!

  1. Pingback: Intidar digest-в блоговете е истината « Intidar

Leave a Reply

