Другата “аз”

Аз непозната съм и лоша

Незабравимо подла, зла

Танцувам върху свети мощи

И псувам. Как ли бих могла?

Не плача безутешно често

Не разпознавам любовта

И правя нови, нови грешки

А после крия ги в калта.

Аз не познавам красотата

И стрелям подло във гърба

Сестра наричам, аз лъжата

И се разхождам по ръба.

Аз не умея да обичам

Наричам глупост нежността

Доброто всякога отричам

Убивам ро-ман-ти-ката.

Аз с болката живея пъстро

Раздавам щедро я навред

И нека бъде пълно, гъсто

Със страдащи дано!, безчет…

2 thoughts on “Другата “аз”

Leave a Reply

