Любов по време на …ИЗПИТИ!

“Креативността ми е безгранична във всички посоки освен ученето в моментите, когато трябва да правя именно това!”

Милена Ташева

Здравейте,

Аз съм средностатистическа студентка, чийто успех не пада под 5,30 и като цяло нямам навиците да ходя на поправки. Специфичната икономическа ситуация в страната ни обаче предопредели моето лично и крайно решение да започна работа още във втори курс, което доведе до последващите ми случайни и в никакъв случай непреднамерени отсъствия от учебния процес, а.к.а лекции. Именно тези два фактора ‘родиха’ съвсем предсказуемия край, а именно първа поправка в живота ми! (надявам се и последна!)

Ура!

„Студент без двойка не е студент!” и „Септември ще бъде май!” И т.н., и т.н. Тези дни си припомням всички тези „горди” фрази на моите събратя по нещастие и се чувствам не само част от виШото образование в БГ, но и част от ИСТИНСКИТЕ студенти помирисали поправката. Но! О, чудо! Какво установи моята кротка средностатистически студентска душа – че през септември ВЪОБЩЕ, ама ВЪОБЩЕ не ти е до учебниците. Дори повече – аз преоткрих креативността си във всички възможни посоки, но не и в тази на надлежно скалдирана и разхвърляна под формата на учебник и няколко статии на леглото ми. За последните седмици и най-вече дни на УПОРИТО учене аз измислих няколко пълноценни концепции за предавания, отговорих на куп стари и написах доста важни мейл-и, написах няколко стихотворения, родих няколко глупости и се запознах със значително количество хора. (пропускам факта че изчистих стаята си поне 3 пъти за последните 2 дена и сготвих храна като за рота войски, която вероятно ще трябва да деля, ако не с верни приятели, то поне с неизменно гладните кучета пред блока!).

Изводът е само един – по време на изпити (изпит, в моя случай) се ражда или възражда любовта ви към всичко останало освен към конкретния учебник и предмет. Оценяваш всяка минута прекарана в игра със заека, в бърз поглед към струпаните на купчина книги с табелка „За чете”, към чистота в родния си дом, към цветята и неизменното желание все пак да ги пресадиш, при положение че се каниш да го направиш от 8 месеца и към всичко и всички.

Обичам ви! Ще се върна съвсем скоро!

Стискайте ми палци …

6 thoughts on “Любов по време на …ИЗПИТИ!

  1. Pingback: Intidar Digest 5.9.2010 « Intidar

  2. Pingback: Bye-bye, 2010 … « В тайната градина …

Leave a Reply

