Майска среща

В прекрасен слънчев майски ден,

обърках входа и смених адреса.

Отвори сънен и смутен,

Аз Любо търся, Димитрови – те къде са?

И изчервих се до уши смутена,

Не знам за тях, но имам чай“,

ми каза ти, аз просто кимнах

и влязохме със месец май.

Ти настани ме и показа хола,

разказа ми за баба Нина,

аз тънех в думите и фотьола,

а ти разпалваше се по чужбина.

Разглеждах лавиците книжни

и в пълна липса на цветя,

поисках да ти бъда нужна,

а ако има друга – да изчезне тя…

***

Приятели, забравих да ви кажа,

прегърната от мириса на май,

Кафе обичам! и лъжа е,

че го харесвам този чай.

Обърках входа и смених адреса,

повярвах на късмета нов,

ала не бях аз твоята принцеса

и “Любо” съкратен е от “любов”…

This entry was posted on September 6, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 Comments

2 thoughts on “Майска среща

  1. Pingback: Bye-bye, 2010 … « В тайната градина …

  2. Pingback: Майска среща | Информ@ЛИЧНО

Leave a Reply

