Честит пореден учебен ден, съученици!

Дворът на "Школа No 11"Плаках, когато в 3-та група на детската градина се оказа, че не тръгвам на училище заедно с връстничките си набор ’87. Банална формалност, но родена през декември на 1987, аз бях наравно с тези през януари 1988 и не започвах училище. А толкова исках! Дори се научих да чета (голямата тайна е, че въпреки любовта ми към книгите и литературата зародила се по-късно, аз категорично отказвах да чета! Не виждах никаква разлика между буквите и както мама наскоро сподели, нагло заявявах, че „Аз (натъртвайки на местоимението) нямам нужда от това!”).

И сега си представете – преборила съм възмущението си и все пак съм научила злополучните 25 (в руската азбука) букви и дори сричам най-смело; научих се да пиша всички смешни завъртулки и исках още и още съм заредена с хъс, енергия и желание да прекрача прага на училището и ОЙК. Настя остава да гледа приятелките си гордо запътени към въпросната „Школа № 11” и реве като пребита.

Мина една година – научих се да чета по-добре, да пиша още по-невероятни завъртулки и най-вече – разбрах, че за всичко трябва търпение. До ден днешен не мога да простя факта, че в момента съм трети, а не четвърти курс като набор ’87 – решение взето от соц Украйна и соц мисленето. Но както и да е. В онзи ден, когато наистина плаках и Бога ми, адски много исках да започна училище, аз го започнах.

Училището на Живота отвори врати за мен и от тогава аз съм ученичка там. Без значение за класа и набора ми, всеки ден срещам човек или ситуация, която бясно ми напомня да бъда по-търпелива, по-добра, по-старателна и по-силна. Няма да ви показвам бележника си, но се старая, повярвайте ми – МНОГО се старая!

Честит първи учебен ден, първо-седмо-дванадесетокласници
и
Честит пореден учебен ден, съученици!


Leave a Reply

