Различният поглед. Ден 1-ви

Нещата не са такива, каквито изглеждат. Те винаги са по-добри!

До това заключение стигнах днес. Мила, Стара Загора, прекрасна си! Само да не ме болеше толкова главата щях да се наслаждавам повече на детския глъч и суматохата на главната.

Но съвсем забравих да ви представя:

Моля, запознайте се с “Ежегодния младежки фестивал – Различният поглед 2010”. Приятно ви е, нали? И на мен ми е приятно, че той стана повод да посетя този град. Малко луд ден, но мисля, че е само началото. След кратката пресконференция, изслушани 58 телефонни  разговора на Петър, се чувствах така все едно аз съм ги провела. Но какво да правиш – те организират.

И търся. Петър – ограждения, Раличка – чинове, а Кънчо – черги. И аз търся – интернет! В хотела има някаква повреда и аз вече знам минимум 5 места в града, където хващаш прекрасен нет за секунди. Не е зле като за първи ден.

Утре започва. Как какво?! Фестивалът, разбира се.

Все още имате време да сте тук до 21 часа. Няма да ви чакам, вие сами ще ме откриете!

One thought on “Различният поглед. Ден 1-ви

  1. Pingback: Intidar Digest 25.09.2010 « Intidar

Leave a Reply

