Различният поглед. Ден 2-ри

Край!

Ако още някой посмее да ме събуди в 9 часа, когато аз “действам” в командировката си, ще го скалпирам публично. Джордж беше спасен само, защото ме заведе на прекрасно място. А и какви са тези странни навици в хотелите да тропат по вратите на хората в 8 часа.(???!!!)

Така де, наспиването не се получи. Но за сметка на това бях в Аязмото. Хораааааа, прекрасен е този парк! В него Митрополит Методий Кусев е засадил над 200 вида дървета и храсти. От къде го знам? Миииии, имам навика да слушам хората, докато ми говорят.

Btw, Джордж, мерси за разходката, божественярска беше!

И Drums-a кърти, пийпл, завиждам ви искрено.

А после ядох китайско от онези картонените кутийки като по филми, слушах VH1 и скачах по леглото. Едновременно! Знам, че свободата е разтегливо понятие, но днес усетих малка частичка от нея.

Но пък изпуснахме ША-ША, да се таковаме и в празните кратуни, но пък чухме StopBG Band. Зле ли ни е? Никак даже!

На “Различния поглед – 2010” смееееееееееееееее!

One thought on “Различният поглед. Ден 2-ри

  1. Pingback: Intidar Digest 25.09.2010 « Intidar

Leave a Reply

