Различният поглед. Ден 3-ти

Пърленка. Хора вървящи върху ластици (някой да ми каже как се нарича това!). Кафе. Разлято кафе. Забравено кафе. На кой му пука – фестът е започнал!

Работилници. Деца. Хора. Много хора. И деца. Правя гривна. За теб. Не, не е достатъчно хубава. Остава за мен. Рисувам върху миди. Оцветявам кутийки. Не знам как се нарича това. Знам само, че всички се усмихват. И правят някакви неща с ръцете си. С подръчни материали. Такива като бирени бутилки. Не вярвате ли? Направихме си бижута. А това да ви прилича на друго освен стъкло. Е, пластмасова бирена бутилка е.

Тату с къна. Мечтах за звездичка на китката. Влюбена съм! В звездичката. На китка си. Макар и да е от къна. И хората пак се усмихват.

Боже, какво става тук, как си изпратил всички усмихнати тълпи насам?! Или мястото ги прави такива. Рисуват детските лица и те правят картинки с мъниста. Лепят глина и плетат кошници от Ратан. Искам и аз. Няма време.

Там правят фигурки от биквити “Победа”. Евала на спонсора. И на децата. И на въображението им!

А сцената се строи. И пот се лее. И бира. Защото е мега горещо. А аз стоя на поляната и правя гривна. Пак за теб. И пак не е достатъчно хубава, за да ти я дам. Итонг!

OMG, какво по дяволите е това (??!!!). Нещо, с което по-добре да не се занимаваш, ако имаш маникюр. Изпилих странна звезда. Този път е за теб.

Паркур, хора! Над главата ми скачат отчаяни младежи, а аз отчаяно търкам със шкурка звездата. “Влюбените са най-търпеливите хора на света“, ми казва момчето до мен. Усмихвам се. Знам го.

Работилниците приключват. 135 човека са се проверили ХИВ статуса си и са написали пожеланието си върху хартиения фенер. С мен – 136.

Толкова са фенерите,  които политата във въздуха над Стара Загора. Божественярско зрелище!

Започва огненото шоу. Брутално, както винаги. И концертите. Странни, но никой не го интересува.

И всички продължават да се усмихват. Напук. Защото Господ е събрал само щастливи хора тук. Или защото това “тук” ги е направило толкова щастливи. Има ли значение. Тръгвам си. Пълна с любов и подаръци. Дори един за теб. Все пак има нещо и за теб. Парченце от този уникален ден, в който се върнах в часовете по труд и техника и сътворих толкова, макар и бездарни, но лично мои предмети с двете си ръчички.

Щастлива съм! И усмихната. С новия по- “Различен поглед” към света.

P.S. Специални благодарности на:

  • Евелина Михайлова за чудните снимки и компанията през деня
  • Клуб “Зараза” към Сдружение “Самаряни” за възможността да си направя безплатен тест за ХИВ
  • Психолога, с когото си говорехме, докато дялкахме звездичката
  • И разбира се Рали, Балерината, Мозъка и всички онези, които направиха този ден незабравим. Тенк ю, “Различният поглед”, тенк ю!!
3 thoughts on “Различният поглед. Ден 3-ти

  1. Pingback: Intidar Digest 25.09.2010 « Intidar

Leave a Reply

