1,5 секундното ми участие в клип на Avon

Толкова се радвам, когато чувам да ме наричат “лъчезарна” . Толкова се радвам да ми казват, че когато се сетят за мен наум идва “позитивния ти образ“. Толкова се радвам, че съм част от “усмивките” в този живот.

Клипът, в който участвам по случайност и късмет, е в пълно съответствие с мен – шарен, усмихнат, позитивен и сладък. (Just like me!!)

И въпреки “краткото” ми присъствие в него, се радвам, че заставам редом с Ruth, скейтъра, поскачащите с табели мацки, фотографката и още куп хора просто защото и аз искам живея! Затова ще бъда на Благотворителния концерт на Avon “Научи ме” и ще се регистрирам за безплатен преглед.

А ти?

7 thoughts on “1,5 секундното ми участие в клип на Avon

  1. Pingback: Intidar Digest 25.09.2010 « Intidar

  2. еми то толкоз за кратко че и майка си не бих познал без предварителна информация, но нищо де, така се гради филмова кариера :))

Leave a Reply

