Енрике, обичам те, бе човек!!

Енрике Иглесиас в София, бе хора!

На крака ни дойде, така де, със самолета кацна, ама все тая.

Винаги съм го харесвала и никога не съм го крила. Защо? Защото влага чувство. Или поне така съм смятала винаги, а тази вечер видях, че наистина го прави. Той пя, изкарва някакви хора на сцената, целуна някаква мацка, която за малко не колабира пред целия този народ (въпреки че го правил и преди), пи ракия/водка/мастика – нямам идея всъщност какво пи, с двата пича от публиката и се усмихваше … по дяволите, не спря да се усмихва!!

И ние ти се усмихвахме, Енрике, нищо че естествено не си го видял.

Две неща научих тази вечер:

1. Че когото и да доведат M***l си остават абсолютните боклуци!

2. Че мечтите се сбъдват, когато най-малкото го очакваш!

Винаги съм искала да отида на концерта му … Най-много в 6-ти, 7-ми клас … Ама голямата любов забравя ли се?!

Енрике винаги ще си остане нашият тийн-любимец, а Hero винаги ще си остане нашата песен.

Leave a Reply

