Обичам ви, хора от “Аз чета”!!

Какво да ви кажа – мечтите се сбъдват! Факт.

Стоиш си един ден и казваш искам да бъда разбран, искам около мен хората да бъдат активни, мислещи, действащи и … попадаш сред такива хора.

После си казваш, а бе искам да направим нещо готино, нещо което да ни кара да се чувстваме създатели и … то се случва. Просто си сядаш на Д-то, говориш, мислиш, описваш, пишеш 50 мейла и се ражда “Литературния клуб “Аз чета” – дете на всички онези хора, за които споменах преди малко.

Утре ще можете да видите първата сбирка. Такава каквато е. С гафове, глупави изказвания, смущения и пафосни фрази, които казвахме, за да изглеждаме по-умни. Скочихме на големия динозавър и не без помощта на читателите, които избраха “Престъпление и наказание” на Достоевки, ние се втурнахме в дълбокото. Каквото такова!

Утре ще се гледаме колко сме забавни. Или глупави. Или нелепи. Или усмихнати. Или действащи. Съзадаващи.Четящи. Разсъждаващи. Влюбени …

Обичам ви, хора от “Аз чета”!!

P.S. Видеото да се гледа ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!! 🙂

One thought on “Обичам ви, хора от “Аз чета”!!

  1. Pingback: Щипка сол « В тайната градина …

Leave a Reply

