Невъзможното просто отнема малко повече време*

Има вечни книги – тези към които посягаш, когато ти е … специфично. Може да ти е много мъчно, може да ти е много весело. Нужно е само сърцето ти да е бъде будно и отворено, за да усети с пълна сила красотата, която се лее от всяка страница. Такива книги имам доста, но едната от тях в списъка ми е „Пилешка супа на душата” на Джак Канфийлд и Марк Виктор Хансен. Всъщност книгите са три, а аз в момента съм прегърнала третата „порция”.

Това е необикновенна книга. Заявявам го най-нахално! Прелиствам страниците й, с подчертани редове и отбелязани разкази и се усмихвам. Дори не ми е нужно да ги чета. Помня ги много по-добре, отколкото бих могла да очаквам. Тези думи не просто са докоснали сърцето ми, те са оставили белег у него. Само че от онези белези, хубавите.

Разкази, стихотворения, спомени и молитви, грижливо подбрани от Джак Канфийлд, президент на семинари и на фондация по самоуважение и Марк Виктор Хансен, мотиватори маркетингов агент за професионалисти са наистина специални. Събрани и споделени с 5 милиона прочели първата част на книгата. 5 милиона са били през 1999 година и само Бог знае колко са сега щастливците успяли да се докоснат до това бижу.

Защото тази книга те прегръща с нежна и топла прегръдка и не те пуска. Дори да я оставиш на рафта, всеки път, поглеждайки към нея ще получаваш целувка на добротата скрита зад кориците.

Идва студената зима и освен топла печка и вкусен чай, имате нужда от тази книга. Гарантирам ви, че срещата ще бъде неповторима.

*Заглавието на един от разказите

Тук може да прочетете любимия ми разказ от Третата част на „Пилешка супа за душата” на издателство Кибеа.

3 thoughts on “Невъзможното просто отнема малко повече време*

  1. И аз съм чувала много хубави отзиви за това произведение, но още не съм се докоснала до него. Но така е описано тук, че човек няма как да пропусне да се срещне с книгата 🙂
    Поздрави!

  2. Pingback: Прочетени книги през 2010 година « В тайната градина …

Leave a Reply

