“Щастливи хора” – аз и ти!

Искам да ви поканя. Без излишни заобиколаки и обяснения. Искам просто да ви поканя на Шоу-спектакъл утре (6 декември) вечер от 18.30 часа в театъра на “Българската армия”. Участнници в спектакъла са актьорска група “Жестим” и танцов състав “Мим Арт”.

Неее, нееее, в тази покана няма нищо специално. Може би освен дребния факт, че това са хора, част от които са на 100% загубили слуха си и същите тези хора пея и танцуват. Иначе всичко си е съвсем банално – музика, песни и танци. Но в изпълнение на частично и напълно загубили слух …

Бях чувала за трупата “Жестим” доста отдавна. Въпреки моя ентусиазъм не успях да открия билети за шоуто им, оказа се, че никак не е лесно, но всички твърдяха, че търсенето и чакането си заслужавали. Послушах ги и зачаках съдбата да ме сблъска с тази трупа. Мислите, че се шегувам? Не, точно така се случи. Докато бях в командировка, някой, някъде взе решение организираното ни събитие да бъде точно шоу и точно с тази трупа. Съдбата не съществува ли? А не бях ли зверски изненадана, когато в пощата открих комуникация за трупа именно с това име?

Съдбата настрана, аз много дълго исках да попадна на това шоу. Сега помагам за организирането му и искам да поканя вас да бъдете наши гости. Входът е безплатен, преживяването ще е безценно. Обещавам ви го и смятам, че няма ви подведа. През живота си съм била на много концерти – с плейбек и живо пеене, с хубави танцьори и дебелани. Не съм била на това, което ще се случи в понеделник. А сега освен сама искам да ви взема със себе си.

Заповядайте! Ще ви чакаме!

P.S. Един страхотен репортаж на bTV за трупата.

Leave a Reply

