“Аз чета с Настя” – още една сбъдната мечта!!!

Просто не мога да не споделя с вас този смях, в който съм окъпана. Банерът на първото ми радиопредаване сигурно е абсолютната истина за света около мен. Аз ритам боклука около себе си и се усмихвам, а най-отгоре пише “Аз чета”. Какво по-реално от това мое описание?

Предаването ми, което ще се излъчва по новото студентско радио “Реакция” ще носи рождената дата почти съвпадаща с моята. Почти.

На 13 декември 2010 от 21.00 часа ще бъда само ваша и само ефирна.

Следете новините в групата ми в Читалнята, намерете ме в скайп, където се подвизавам като AzCheta и слушайте http://reakcia.net.

Oчертава се да бъде мнооого весело, макар и книжно …

Обичам ви,

Настя

2 thoughts on ““Аз чета с Настя” – още една сбъдната мечта!!!

  1. Pingback: Bye-bye, 2010 … « В тайната градина …

Leave a Reply

