Обичам ви!!

Всички си имат нормална Нова година, само моята се случва точно 21 дни по-рано. На 10 декември – рождения ми ден.

Тази година не правя изключения. Мислех много за най-странната година за всички 23 изживени. Разделих се с един чудесен човек и сега не винаги с него си казваме “здравей”, когато се срещнем. Запознах се с изключително количество хора, които откриха чар в моята безкрайна енергичност и шумотевица. Всички те са прекрасни. Аз, разбира се, си избрах най-невероятния от тях, за да деля малка част от сутрините и вечерите с него.

Започнах да се прибирам все по-малко в Пловдив и да се чуваме по-рядко с родители си. Дядо ми почина. Видях се с вуйчо, когото не бях виждала 6 години, както и две приятелки, които не бях виждала 8 години. И един – 10!

Продължих да пиша за сайта Аз чета, направих си блог, който поддържам криво-ляво, част  съм от новото радио “Реакция” и ще имам мое предаване. Отново прописах стихове.

Сега имам една нежна целувка сутрин, добрият глас на мама по телефона вечер, прегръдките на баща ми и брат ми, когато се прибирам в Пловдив, куп приятели, които след тазгодишната проверка се оказаха истински, няколко добри екипа, от които съм част и куп идеи за бъдещето.

Щастлива съм… вече на 23 и с всички вас! Обичам ви!!

This entry was posted on December 10, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments

4 thoughts on “Обичам ви!!

  1. Pingback: Равносметка – като на 23 « В тайната градина …

Leave a Reply

