Свята е нощта в очите на дете …

Здравей,

скъпи Дядо Коледа,

Не съм ти писала от години и вече не се залъгвам, че списъка до теб е нещо повече от помощно пособие в shopping-а на мама. Пораснах, скъпи дядо Коледа и прости ми, но спрях да вярвам в теб. Реших, че колкото повече живея в реалността, толкова повече ще си тежа на мястото. Че колкото повече притежавам, толкова по-значима ставам. Реших, че мога да пренебрегвам многократно най-близките си, защото те винаги ще останат до мен, а за непознати да свалям звезди, когато това дори не се налага. Реших, че не е нужно да знам много, а да се появявам на правилното място и да говоря с правилните хора. Реших, че няма смисъл да вярвам в теб, защото вярата само отнема от енергията ми да се ‘боря’. Реших …

Реших да ти пиша именно днес. Когато вече си раздал подаръците и следващите 11 месеца ще бъдеш забравен и честно да си признаем – малко ненужен. Защото ти, скъпи дядо Коледа, си едно парче доброта и имам нужда не от чувала с изненадите, а от атмосферата която създаваш. Ти не даваш нищо повече от тежест в корема и лекота в душата. Ти си една любов и една вяра в доброто и аз ти благодаря, защото макар и да съм на 23 от днес отново започвам да вярвам с теб. Обещавам, скъпи дядо Коледа, че независимо колко заета ще бъда ще намирам време за близките и приятелите, за да им направя подаръци не само през декември и ще ги радвам с SMS-и не само за рождените им дни. Няма да се боря да имам всичко, достигайки измислените и важни само за мен върхове, а ще копнея да бъда, да бъда – мила, добра и усмихната. Няма да изкачвам стълбата, която ще ме обезличи дотолкова, че като стария чичо Скруч да не разбирам смисъл на празника.

Обещам!

Заклевам се!

Няма!!

И най-вече, скъпи дядо Коледа, ще те чакам не само на 25-ти сутринта, а през цялата година. Защото нищо не може да бъде сравнено с щастието и лекотата да нямаш много и да не искаш още повече. В крайна сметка една любов е напълно достатъчна. Поне на мен …

С обич,

малката Настя


Leave a Reply

