Обява:

Търся учител, който не работи в някоя от най-големите езикови школи и няма шлифован начин на мислене. Не искам португалски, еврит или японски, интересува ме езика на хората – курсове, на които да ме научат да общувам с околните по начина, по който го заслужават.

Очакванията ми са в курса да влязат познания как:

  • да не забелязвам чуждата злоба и завист;
  • да подминавам тяхното болно и засегнато его;

  • да не чувам, когато ми казват хубави неща за мен, вплитайки сравнение със себе си;
  • да се науча да бъда зла с онези, които го заслужават (отдавна!);
  • или просто никаква, с тези които ме използват “заради нейната контактност”.

Търся учител, който да бъде строг, взискателен и справедлив. Който да ми отвори очите към бъдещите стойностни неща и затвори вратата на миналите. Защото просто не издържам повече …

Leave a Reply

