“Аз чета с Настя” – 4/2011

Ето че измина още една седмица от живота ни. Твоя, моя, нашия. Януари е към края си и силно се надявам, че минусовите температури ще си тръгнат съвсем скоро. За сега не ни остава друго освен да стои на топло и в 21.00ч. в понеделник да слушаме поредния брой на “Аз чета с Настя” по Радио Редакция.

За какво ще си говорим утре:

1. Мой почетен и единствен гост ще бъде Милена Ташева, с която ще разнищим и избистрим Фентизито с всичките му поддялове и подвкусове, като наблегнем на непонятните лично на мен, “Вампирски саги”. Силно се надявам Мила да промени мнението ми за тях и да ми отвори очите и ушите.

2. Има един въпрос, който болезнено ме тормози през последните седмици и смятам да ви задам утре: “Дали е редно да се чете в …”. Целия въпрос ще научите утре, а аз съответно ще науча вашите отговори на skype: azcheta. За да разбулим колебанията ми най-после!

3. Ще си говорим за една книга. Коя? Тайна, майна, както се казва в Пловдив.

4. Двама от вас ще чуят имената си като победители в първия конкурс на “Аз чета с Настя” и издателство СофтПрес. Така че ако все още не сте написали посланието под снимката е време да го сторите ето тук.

5. Ще си говорим за събитията от изминалата седмица и тези, които предстоят да се случат през следващите 7 дни.

6. Музика, ех, ще има и музика, разбира се. Много ми харесаха поздравите ви от миналия път, така че ми се иска да продължа с тази новоизлюпена традиция. Чакам поздравите ви, както на споменатия скайп, така и на Facebook профила на предаването. Може да започвате от сега :))

Както винаги 100 неща, които ще трябва да побера в 60 минути. Но ще се справя, вярвам в себе си!

Както казах преди няколко дни: “съвсем скоро започвам да правя чудеса, не знам какви са вашите планове.”

Чуден ден,
Настя

P.S. И за десерт един музикален поздрав от мен и http://reakcia.net.

3 thoughts on ““Аз чета с Настя” – 4/2011

    • Радиото е само онлайн, така че не виждам причина да не можеш да го слушаш. Опитай – reakcia.net, дано стане!

Leave a Reply

