Завръщане

“Remember yesterday and think about tomorrow”

Hammerfall,”Yesterday”

Без мен. Това беше последният ми статус преди да изчезна. Кихаща и замръзваща в треската си, се качих в автобуса, за да се скрия. Колко хубаво физическата ми болест съвпадна с душевното изнемогване. Крепях се, колкото можах, но … Когато студът прегръща сърцето, то има нужда от малко време, за да забие в привичния си ритъм отново. Време и топлина.

Отворих бързо входната ни врата, за да се сгрея у дома. Галена и обгрижена, затрупана с купчина лекарства, все още кихаща и жална, заспах. С онзи хубавия, лечебен сън, за който няма време, дейдлайни и излишно груби мейли. В него нямаше болка, нямаше минало и тъга, нямаше тежест и страх. Само сън, сън ,сън …

Излекувах ли се? Напът съм. У дома времето върви според друг часовник и се мери с броя дълбоки и смели вдишвания. Болката си тръгва, болестта я следва. Бавно, но уверено връщам усмивката и блясъка в очите си. Никой не е безсмъртен, но и никой не е умирал от един грип. Или една любов.

Не и в семейството ми.

One thought on “Завръщане

Leave a Reply

