Зайкa на квадрат

Ех, мина се, не мина месец от новата година, дойде и Китайската. ЧНГ, както се казва на български (представа си нямам как е на китайски :)).  Посрещнахме я. Нищо, че моето “бурно празнуване” беше в състояние граничещо с кома. Не е важен начинът, а резултатът. Да сме живи и здрави и ние, и китайците, и всички родени през 1927, 1939, 1951, 1963, 1975, 1987, 1999, 2011.

Както и зайците, т.е. аз и Ави! Тя, защото има щастливата съдба да се роди клепоух заек, аз, защото съм родена през 1987. Щастие и благодат, ето какво ми пророкуват ясновидците. Двете с Ави ще носим късмет и материално благополучие на всеки, който има нещо общо с една от нас пред следващите +/- 365 дни. Камо ли и двете за едно …, ух!

След като през декември ми гледаха на карти (за пръв път от поне 10 години!) и ми предсказаха година НАЙ-НАЙ, не съм спряла с желанията. Сега точа зъби на тотото, едни 6 милиона няма да ми объркат плановете много, ама никак няма да ми ги объркат. А и дори без тях ще изкретам някакси в тази МОЯ година. Важното, че имам Ави, тя мен, а и по всички показатели, тази ще е годината на любовта. И на парите. Отивам да пускам фиш, че да не стане като във вица за тотото! 🙂

2 thoughts on “Зайкa на квадрат

Leave a Reply

