На среща с TILT и сърцето ми

“Закъснях с 30 минути за предпремиерата. Влизам, места няма. Само на втория ред. Седнах си аз и на 3-тата минута започва да ме цепи зверски главата, защото лицето на Явор Бахаров е 15 метра в широчина и ми идва в повече. Викам си “Как ли ще изтрая…” В един момент този огромен, огромен екран ме прегърна. Знаеш ли, колко е хубаво да те прегърнат на кино? Знаеш. Стана ми хубаво, историята  ме въвлече въпреки пропуснатите сцени от закъснението. Вълнувах се, подскачах, криех си очите в страшни моменти и плаках.

Два часа по-късно стоях на една пейка в Докторската градина и продължавах да плача. Защото изведнъж си спомниха баналната историна: истинската любов съществува. И във филма видях моята история преди 5 години, почти едно към едно. И всичко това ме връхлетя и ми напомни, че истинската любов не си тръгва. Тя не избира работата пред теб, не те напуска, защото нямаш идеална фигура или си някакъв си. Тя е там, защото ти си там и няма значение какъв си, важното е, че просто те има.


Познавам тази любов и се почувствах щастлива, че този филм ми припомни градацията на това чувство. Щастлива и  глупава, че напоследък не различавам истинността от баналното ежедневието. Влагам страшно много във всяка връзка, дори не говорим само за връзка с мъж. Влагам страшно много любов във всяко едно взаимоотношение с живо същество, но истинската Връзка с голямо “В” се получва, когато насреща има същото отношение. Тогава идва Приятелството, Добротата, Любовта …


Влюбена съм. Влюбваш ли се често? Аз живея с убеждението, че ако не се влюбя поне веднъж дневно, денят е изгубен. Няма значение в кого – в непознатия, в стар приятел, елегантна жена, тичащото из парка дете, сънено куче. Не знам в кого останах влюбена, след като напуснах залата. Не знам и в какво – в TILT, в Явор, в Радина, в атмосферата. А може би просто съм влюбена в историята, в образа на миналото си. Или в себе си, способна да извлика толкова много емоции и поука от 90 минути. От които първите 30 съм пропуснала.”


Leave a Reply

