Героинята чужда

На моя рентгенов лъч

Може би не е писано просто
Да съм с теб, ти да си с мене?
Ако вярвам в безплътния Господ
той ще каже ми своето мнение.

Аз ли мога да бъда момичето
със коси уморени и руси.
С него леко по пясъка тичате
и ще пиете млякото боси.

Може би просто сбъркал си залата
и на друг филм попаднал си може би
героинята чужда засталана е
с нейна гладка сияеща кожа.

Тя се смее красива и весела,
тя те гали щастлива усмихната
а в главата ти друга занездила се
и любов твоя силна притихнала.

Героинята хапе си устните.
И сценарият друг сякаш беше
Там ръката не трябваше да пуска той
и тъгата в очи не блестеше.

Може би героиня съм чужда аз
и объркал си просто залата.
Там е филмът ти, бързай, пропускаш го!
Аз оставам – боса и с млякото.

One thought on “Героинята чужда

Leave a Reply

