Lady-Tori… is amazing!

От няколко дни си имам втори любим фотограф в живота. Освен безкрайната ми любов и уважение към фотографското око на Георги Казаков, една жена успя да плени сърцето ми с невероятните си мисли.

Lady- Tori е наистина неповторима, с вълшебството на всяка “картина”, повтарям картина, защото това е трудно да бъде наречено просто “снимка”. Вълшебството й  е толкова типично за мен и разбиранията ми за света, че аз не спирам да ровя из профила й и да преоткривам собствените си идеи.

Искам да споделя с вас една колекция, която Lady- Tori е заснела с помощта на едно Amazon-човечето DANBO, а останалите й снимки, които със сигурност ще срещате в този блог оттук нататък, можете да разгледате ето тук.

Защото животът е шарен …

Защото маргаритката е любимото ми цвете …

Защото всеки от нас е ангел …

Защото знанието е най-голямото богатство …

Защото сами избираме цветовете на живота си …

И защото мечтите и вярата, че ще ги сбъднем… са всичко, което наистина притежаваме …

Leave a Reply

