Размисли на … хамстер

Значи, аз съм хамстер, нали. Знаете ме, едно малко и не-много-умно животинче. Та аз съм такова. Хамстер. Нали.

И тичам. Значи, аз много тичам, да ви кажа. Всеки ден, както се казва. А бе какво всеки ден, всеки час, минута, секунда. Така са ме учили още, докато бях малко хамстерче – да тичам. И аз така съм се научил – да тичам. Всеки ден, час …, нали. И така. Така минава денят ми в тичане. Все напред, напред, все да успея, нали, да надбягам. Кого? Не си задавам този въпрос. Не знам дали е нужно, но сега като ме попитахте, мисля, че искам да надбягам себе си. ‘щото вятъра, звучи много помпозно, а околните … Ми че то аз не ги забелязвам много-много, нали съм зает да тичам.

И така. Правя го всеки ден – от малък. Първо видях мама и тати да тичат,после братята ми, околните. Стори ми се готино, нали. Някак смислено. И така започнах. После идва пристрастяването, нали. Едно такова усещане, че когато не го правиш точно това си един такъв безсмислен, ненужен, …, нали.

Виждали ли сте хамстер, който да седи и медитира. Адска скука! Ама виж тичане си е друга работа. Друга бира, нали.

Наскоро ми изникна въпрос – къде? Но го подминах. Няма какво да се лъжем – всички бягаме в кръг. Просто на някои кръгът е по-голям, на други по-малък. Аз пък тичам в моя барабан и нямам нужда от излишни мисли, които да смущават ритъма ми. И недей да ме гледаш така укорително. Никак не е безсмислено моето действие. Аз поне си признавам, че се занимавам само с това. Виж себе си – ти дори нямаш сили да го направиш.

А да не би да си по-различен от мен? Малкото и не-много-умното животинче. Хамстер. Нали.

2 thoughts on “Размисли на … хамстер

Leave a Reply

