Една съм

I hope you don’t mind that I put down in words
How wonderful life is while you’re in the world

Elthon John, Your Song

Аз съм жена. И обичам. И моля за прошка именно за това, за това че съм жена.

Векове наред вие, мъжете се опитвате да намерите точното определение на страшната дума “жена” и то винаги звучи правилно. И непълно.

Трудна съм – аз, жената – имам твърде много лица и едно голямо, досадно голямо, сърце. И то усеща – днес страх, утре несигурност, вчера благодарност, след месец …

Има само едно чувство, което винаги е в мен – това е любовта. Тя винаги, простете, но винаги е тук. А лицата ми, забулени с тъга, страх, свръхемоция и веселие, са колкото различни, толкова и еднакви. Обединява ги любовта.

Затова не бива да се страхувате от мен и моята привидна различност. Стига ви толкоз – да разпознавате любовта в очите ми, всичко останало става временно и напълно безразлично.

И въпреки това, зная, че съм сложна. И че съм жена. Именно за това искам прошка.

Защото съм жена. И обичам.

Leave a Reply

