Между “А” и “Я”

“Ние сме онова, което прави от нас любовта.”

Блага Димитрова, “Лавина”

Аз започвам, няма как
Мойто име е начало,
Вдигам поглед, давам знак,
Проверявам в огледало.

Ти – последна буква в края
На реда стоиш спокоен.
Ти си мъдър, страстен, зная
Погледът ти – мнимо морен.

Между нас са букви много,
Ж и Х, и К, и Б
Смешно важни, важно строги,
Все истории са те.

Все истории различни,
Ще разкажем някой ден.
Тъжни, смешни, симпатични
Всичките за теб и мен.

Аз съм „А” и аз започнах
Тази приказка без край
„Я”-то ще постави точка
Някой ден. Не в днешен, май…

One thought on “Между “А” и “Я”

  1. Pingback: Между “А” и “Я” | Информ@ЛИЧНО

Leave a Reply

