Светът е… /29/

различен.

Когато бях малко играех на една игра. Винаги, когато ми беше тъжно или самотно, аз си представях, че в огромния свят сега има страшно много хора, на които им е добре – едни се женят (точно в този момент), други се раждат, трети се хранят, сеят пшеница и събират ориз. Представях си, че някои спят, а други се събуждат, някои ги прострелват (точно сега), а други си казват: “Обичам те, скъпа, ще се омъжиш ли за мен?”
И кога обикалях мислено света аз всъщност си казвах, че дори да ми е тъжно сега ще дойде момент, в  който аз ще се смея, ще се храня и на мен ще казват  “Обичам те, скъпа, ще се… ”

Мисля, че от YouTube са научили за играта ми, измислена преди години. Life in a day или животът такъв, какъвто е през погледа на над 150 човека.

4, 500 часа видео

от

192 държави.

За да повярваме, че каквото и да се случва, винаги може да бъде по-зле. Или много по-добре. Търпение…

Целия филм вижте ТУК.

One thought on “Светът е… /29/

  1. Pingback: Светът е… /29/ | Информ@ЛИЧНО

Leave a Reply

