До всички пресни блогъри

Готин. Всъщност името му е Сет Годин, но аз за краткост и ясност съм кръстила този човек просто “Готин”.

Харесвам логиката, мисленете и хумора на Сет и харесвам една от последните му книги “Малкото е новото голямо”. 183 прозрения, които съдържа безмислието, абсурда и глупостта, с която имаме честта да се сблъскаме в корпоративно-модерния ни свят са наистина чудесни. Убедена съм, че ако Готин има възможността да поживее шест месеца в пълна анонимност в България, той ще издаде “БГ “Готини” прозрения” поне в три това, а бройка на “прозренията” ще надхвърли многократно тези 183, които са отнели осен години да бъдат забелязани, осмислени и осмяни публично в блога на Сет. Хващам се на бас, че 6 месеца в българската действителност ще свършат много по-добра работа, но…

Причината да заговоря за Готин не е толкова, защото той е обсебил съзнанието ми с неговите прозрения, а защото ми се прииска да споделя едно от тях с моите приятели, които създадоха блоговете си в първите дни на 2012 година.

В рамките 1-5.01.2012 поне петима мои приятели, удариха в чело в земята и се заклеха, че ще поддържат новите си страници, каквото и да им коства това. Аз не съм почитател на “постигане на цел на всяка цена”, но подкрепям новите идея, желанието за писане и себеизява. Вярвам, че всеки от тях има какво да каже и съм безмерно щастлива, че са намерили смелост и сили (спрямо мързеливото спокойствие) да започнат “делото”. Именно на тях искам да споделя кои са основните качества, които печелят читатели на блога.
А именно:

ИСКРЕННОСТ

ДИНАМИЧНОСТ

АКТУАЛНОСТ

ЖИЗНЕНОСТ

КОНКУРЕНТНОСТ

(и забележете! на последно място) ПОЛЕЗНОСТ

А дългото си предисловие преди тези шест прилагателни ще обясня с известната мъдрост на Чърчил “Нямах време да пиша кратка реч, затова написах дълга.”

Leave a Reply

