Ден един – изводи много

Ставането в 5 сутринта, за да отидеш на работа на Колодрума в Борисовата градина е … странно.

Закачането на банери в 6 сутринта с фенери езабавно.

Тичането между палатките, за да се стоплиш въпреки че си с 3 ката  зимни дрехи, два чифта чорапи и не знам колко тениски е … весело!

Свалянето на маймунските малчугани от оградите, по които се катерят вместо да се радват на 100-те хиляди приготвени забавления е … уморително!

Опит да вкарам ред в пързалянето със Зорбинг на 200 деца до 13 годишна възраст е … почти невъзможно! И граничещо с временна загуба на глас!!

Део е … супер пич! Пич, си Део!

А Бен 10  е …  непознат за мен герой, а за децата, ебати божеството!

P.S. Бен 10 – Маратона на Сезона! Днес маратонът стартира с много игри, награди, вкусни мъфини, странни чудовища, които дребосъците дърпаха за костюмите и пищяха от кеф. Мишо Шамара попя малко, сина му покрещя “Аз съм Лил Ша, аз съм, аз съм Лил Ша” в микрофона, а Део и Албена се усмихваха и базикаха от сцената. Беше уморителен и хубав ден. И моля ви, качете се на Зорбинга, ако имате възможност. Преживяването е невероятно.

Гарантирам!

3 thoughts on “Ден един – изводи много

  1. Pingback: Intidar Digest 10.10.10 « Intidar

Leave a comment